به گزارش آریاورزش محمود افشاردوست در مورد شکست روز گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی والیبال «ب» ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی شرایط خاص خودش را داشت. تیم ملی کره شاید تیم قدرتمندی به نظر نرسد، اما در قاره آسیا صاحب سبک است. بازیکنان تیم ما تنها کمتر از ۲ هفته کنار هم تمرین کرده بودند.

تصاویر بازی ایران و کره جنوبی در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۵

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی بازیکنان تیم ایران از ست دوم، کاملاً عصبی بازی را دنبال می‌کردند و بی‌دلیل با داور و بازیکنان حریف صحبت می‌کردند. این شاید تاکتیک کره‌ای‌ها برای به حاشیه بردن تیم ایران و گرفتن تمرکز از بازیکنان بود. به نظر من دلیلی ندارد که بازیکنان با داور یا بازیکنان حریف یا حتی با هم در مورد هر توپی که از دست می‌رود، صحبت کنند.

افشاردوست تصریح کرد: اینجا قاره آسیاست و ممکن است داوران به راحتی بازیکنان را جریمه و اخراج کنند. بهتر بود بازیکنان ما به جای صحبت کردن به توصیه‎‌های کادر فنی گوش می‌کردند. حالا هم اتفاقی نیفتاده و ما باید در بازی فردا مقابل استرالیا تلاش کنیم تا به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کنیم. دبیر فدراسیون والیبال در مقایسه دو تیم ژاپن و استرالیا گفت: انگیزه بازیکنان ژاپن و استرالیا برای رویارویی با ایران دقیقاً مثل هم است و در واقع برای ما فرقی نمی‌کرد که با کدام تیم روبه‌رو می‌شویم.

تیم ملی والیبال استرالیا

افشاردوست در پایان گفت: فدراسیون والیبال از تیم ملی «ب» نتیجه یا عنوان خاصی نمی‌خواهد و از این جهت فشاری روی آنها نیست، به همین خاطر معتقدم آنها می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]تسنیم  [/box]