به گزارش آریاورزش، هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ که از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد به میزبانی دو کشور اسلوونی و فیلیپین آغاز شده بود، امروز با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد. ملی‌پوشان والیبال ایران در روز پایانی مسابقات از ساعت ۶:۳۰ برابر آلمان قرار گرفتند و با پذیرش شکست سه بر صفر به کار خود پایان دادند تا تنها دو برد مقابل آمریکا و هلند کسب کرده باشند.

شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب ژرمن‌ها شدند.

محمدطاهر وادی در ست دوم این مسابقه مصدوم و از زمین خارج شد و امین اسماعیل‌نژاد هم به رغم مصدومیت تا انتهای بازی در خدمت تیم ملی ماند.

امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۹ پوئن امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه بود و موریتز کارلیتزک بازیکن شماره ۱۴ آلمان با ۲۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۶۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۹ پوئن در حمله، ۸ امتیاز در دفاع، صفر پوئن سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۰ امتیاز حمله، ۵ دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.